به حول و قوه الهي سومين جشنواره ملي نوآوري و شكوفايي، 21 تا 18 بهمن 1389 در دو بخش داوري و تجاري‌سازي اختراعات و نوآوري ها، در محل مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران برگزار مي شود.

در بخش داوري اين جشنواره، اختراعات داراي گواهي ثبت اختراع بعد از سال1384 كه قبلاً از اعتبار پژوهش و نوآوري بنياد ملي نخبگان استفاده نكرده اند، توسط داوران بنياد از نزديك مورد ارزيابي و داوري قـرارگرفته و برگزيدگان آن‌ها، از تسهيلات و حمايت‌هاي بنياد ملي نخبگان ويژه مخترعان (تسهيلات سطح 3) شامل تسهيلات نظام وظيفه و اعتبار پژوهش و نوآوري تا سقف پنجاه ميليون ريال بهره‌مند خواهند شد.

در بخش تجاري سازي، اختراعاتي كه قبلا از تسهيلات سطح 3 اعتبار پژوهش و نوآوري استفاده كرده اند مي توانند شركت نمايند. در اين بخش علاوه بر مشاوره و راهنمايي براي تهيه و تدوين طرح كسب و كار و كارآفريني، امكان جذب سرمايه گذار براي رساندن محصول نوآورانه به توليد و بازار نيز براي مخترعان برگزيده فراهم شده است. همچنين تهيه طرح كسب و كار تفصيلي براي ارائه به سرمايه گذاران و امكان سنجي ثبت خارجي اختراعات نيز از ديگر امكانات فراهم شده در اين بخش مي باشد.

شایان ذکر است گروه صنعتی ناب تک با اختراع “ربات دوکاره همزن و آسیاب گلوله ای” در بخش تجاری سازی و با اختراع “ربات موازی شبیه سازهای حرکتی با محرک‌های دورانی” در بخش داوری شرکت خواهند کرد.

بدون دیدگاه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *