به حول و قوه الهی سومین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی، 21 تا 18 بهمن 1389 در دو بخش داوری و تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری ها، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

در بخش داوری این جشنواره، اختراعات دارای گواهی ثبت اختراع بعد از سال1384 که قبلاً از اعتبار پژوهش و نوآوری بنیاد ملی نخبگان استفاده نکرده اند، توسط داوران بنیاد از نزدیک مورد ارزیابی و داوری قـرارگرفته و برگزیدگان آن‌ها، از تسهیلات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان ویژه مخترعان (تسهیلات سطح 3) شامل تسهیلات نظام وظیفه و اعتبار پژوهش و نوآوری تا سقف پنجاه میلیون ریال بهره‌مند خواهند شد.

در بخش تجاری سازی، اختراعاتی که قبلا از تسهیلات سطح 3 اعتبار پژوهش و نوآوری استفاده کرده اند می توانند شرکت نمایند. در این بخش علاوه بر مشاوره و راهنمایی برای تهیه و تدوین طرح کسب و کار و کارآفرینی، امکان جذب سرمایه گذار برای رساندن محصول نوآورانه به تولید و بازار نیز برای مخترعان برگزیده فراهم شده است. همچنین تهیه طرح کسب و کار تفصیلی برای ارائه به سرمایه گذاران و امکان سنجی ثبت خارجی اختراعات نیز از دیگر امکانات فراهم شده در این بخش می باشد.

شایان ذکر است گروه صنعتی ناب تک با اختراع “ربات دوکاره همزن و آسیاب گلوله ای” در بخش تجاری سازی و با اختراع “ربات موازی شبیه سازهای حرکتی با محرک‌های دورانی” در بخش داوری شرکت خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *