روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان:  در مراسم اختتامیه دومین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاههای استان اصفهان از 10 طرح برگزیده کسب و کار، تقدیر شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم گفت: دانشگاه های ما از توان علمی و دانش بالایی برخودارند اما سیاست های مناسبی برای ایجاد خلاقیت و کارآفرینی در بین دانشجویان و اساتید نهادینه نشده است.

دکتر همدانی گلشن، افزود: طرح تحول اقتصادی در کشور، زمینه رشد و توسعه کارآفرینی و خلاقیت را فراهم می کند و با نگرش افزایش بهره وری ، امکان رشد طرح های کسب و کار دانشجویان خلاق و کارآفرین را به خوبی میسر خواهد کرد.

وی از حمایت های دانشگاه صنعتی اصفهان در این راستا خبر داد و بیان داشت: به همه کارآفرینان جوان این مژده را می دهیم که آمادگی همراهی و حمایت جهت تجاری سازی ایده های آنان را داریم.

در این جشنواره طرح تولید ربات دو کاره هم زن و آسیا گلوله ای به طراحی حمید عزیزان از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه اول، تولید دستگاه تمام اتوماتیک فروش کالا به طراحی محمد رضا ناظم از دانشگاه آزاد خوراسگان رتبه دوم، سامانه هوشمند کنترل مصرف انرژی به طراحی بهنام شمس الدینی، از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه سوم و تولید عایق رطوبتی به طراحی سپهر جدیدی از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه چهارم را کسب نمودند.

همچنین به 6 طرح در حوزه خدمات شهری ،جایزه ویژه شهرداری اصفهان از 2 تا 5 میلیون ریال تعلق گرفت.

سامانه هوشمند وصول عوارض خودرو با نام سهول از دانشگاه آزاد خوراسگان، ایجاد دفاتر تعاونی کسب و پیشه دانایی محور از دانشگاه اصفهان، تولید بذر گیاهان تراریخت اطلسی از دانشگاه صنعتی اصفهان ، سامانه نقل و انتقال گردشگر از دانشگاه آزاد لنجان، بازیافت ضایعات رستوران ها در صنعت خوراک دام و طیور و آبزیان از دانشگاه صنعتی اصفهان و طراحی بازارچه میوه و تره بار از دانشگاه پیام نور اصفهان به عنوان طرح های ویژه شهرداری اصفهان معرفی و جایزه نقدی دریافت نمودند.

رئیس جشنواره کسب و کار در این جشنواره بیان داشت: 10 سکه تمام بهار آزادی از دانشگاه صنعتی اصفهان، 30 میلیون ریال از شهرداری اصفهان ، 11 نیم سکه بهار آزادی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و واحد تحقیق و توسعه گز سکه جوایز ارزنده این دوره از جشنواره کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان می باشد.

سروش علیمرادی  همچنین از معرفی طرح های برگزیدگان برای شرکت در جشنواره ملی کارآفرینی شیخ بهایی خبر داد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: از میان 105 طرح کسب و کار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ،هیات داوران 13 طرح را نامزد دریافت جایزه معرفی کرد و 6 طرح را به عنوان طرح های وی‍ژه به شهرداری اصفهان معرفی نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *